.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوابق کاندیداهای ریاست فوتبال

فدراسیون فوتبال پس از پایان دوره ریاست علی كفاشیان، دوباره 4 سال به دست یك غیر فوتبالی اداره خواهد شد.

 گزینه‌های ریاست بر فدراسیون فوتبال، هیچ كدام سابقه فوتبالی ندارند و نكته جالب اینجاست كه از میان آن‌ها فقط علی كفاشیان سابقه ورزشكاری دارد. صبح سه‌شنبه گفته می‌شد كه محمد مایلی‌كهن هم قصد ثبت نام در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را دارد. او حتی به فدراسیون فوتبال هم رفت اما زمانی كه از فدراسیون بیرون آمد به خبرنگاران گفت: «ثبت نام نكردم.» با این حساب تنها گزینه فوتبالی كه می‌خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود، وارد صحنه رقابت نشد تا غیر فوتبالی‌ها یكه‌تاز این عرصه باشند.

البته از میان گزینه‌هایی كه ریاست فدراسیون فوتبال را می‌خواهند، هر كدام چند سالی سابقه حضور در ورزش آن هم در پست‌های مدیریتی را دارند. سرشناس‌ترین گزینه علی كفاشیان، رئیس فعلی فدراسیون فوتبال است كه برخی از اهالی فوتبال او را با توجه به تجربیاتش، مناسب‌ترین گزینه می‌دانند. او كه عضو تیم ملی دوومیدانی هم بوده، تنها ورزشكار این صحنه رقابت است.

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ هم یكی از كاندیداهاست. ورود عزیز محمدی به ورزش با باشگاه مقاومت بود. او كه سابقه حضور در سپاه را دارد، به عنوان یكی از مدیران این باشگاه نظامی وارد ورزش شد و پس از سال‌ها فعالیت در فوتبال ایران، به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شد. مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم چنین وضعیتی داشت. او هم پس از این‌كه با سپاهان اصفهان و به عنوان عضوی از هیات مدیره این تیم وارد ورزش شد، خودش را تا حد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال بالا كشید.

محمدحسین قریب هم گزینه‌ای دیگر برای ریاست فدراسیون فوتبال است. او كه ورودی ناگهانی به صحنه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال داشت، اخیرا جلسه‌ای با وزیر ورزش داشته كه همین جلسه باعث شده شایعاتی در مورد حمایت وزارت ورزش از او شنیده شود. او در حال حاضر بیشترین شانس را برای نشستن روی صندلی علی كفاشیان دارد.

جمشید تقی‌زاده هم یكی از كاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال است. او كه سابقه ریاست بر فدراسیون‌های بولینگ و ژیمناستیك را دارد، دلیل حضورش در انتخابات فوتبال را «تكلیف» عنوان كرده است! جالب است كه تقی‌زاده برای انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی هم كاندید شده است و گفته كه حضور هم‌زمان در مجلس و فدراسیون فوتبال اشكالی ندارد!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.